Ndodheni
Indeksonline / Lajme
22:37 / E enjte, 05 Janar 2012
229 Komente
Fatos Lubonja: S'ndjej asgjë për Himnin Kombëtar
Shkrimtari Fatos Lubonja

Tema "A janë shqiptarët sot më patriotë"? i ka ndarë në dysh analistët e politikanët në një emison televiziv, Opinion. E më ekstremi ka qenë shkrimtari Fatos Lubonja i cili ka thënë se nuk është patriot, as nacionalist dhe nuk ndjen asgjë kur e dëgjon Himnin Kombëtar të shqiptarëve.

"Nuk jam patriot, as nacionalist. Edhe kur e dëgjoj Himnin nuk ngritem në këmbë dhe as që më bën përshtypje. Bile të gjitha himnet e vendeve tjera thirren mbi ideologjitë që bënin krime e vranin njerëz nën thirrjet e nacionalizimit. Njëjtë veproi Stalini, Hitleri e Enver Hoxha" ka thënë Lubonja.

Ai me tëj përbuzje ka shfaqur edhe ndaj Heroit të shqiptarëve, Skënderbeu duke thënë se nuk i bën përshtypje një përmendore e njeriut mbi kalë. Për të është parësore të jetë një qytetar i ndershëm që punon mirë, dhe një aktivst i të drejtave të njeriut. /indeksonline/


Kendi i komenteve
  • sebahedin shala 24.09.2013 / 08:04
    per himin qe nuk ndjen asgje seski qa me ndjen ne ate himnin qe ska kurgjo per mu ndje
  • sebahedon shala 24.09.2013 / 08:01
    menimet shum mir pi shpreh vetem vazdo se jan te vertetadhe jam krenar qebotes shqiptare po bundohesh me shiku te verteten dhe te zgjohen prej pralave
  • Butmir Marku 31.07.2013 / 12:51
    Fatos Lubonja eshte jo vetem i ngjashem me monstrumin po eshste i njohur me qendrimnet e tija antioshqiptare. Me mire te emigraoje diku ose ne Serbi ose ne Rusi se ky fare qinefi dhe gypi i kanaLIZIMIT VENDIN E KA VETEM TE MILLOSHEVIOQI
  • skenderbeu 19.07.2013 / 11:30
    skenderbeu lufoj per shqipëri nuk luftoj per serbi ,po te luftonte per serbi do ti bashkohej mbretit serb i cidhi nuk u pajtua me skenderben, kurse skenderbeu ka pas mosmarveshje jo vetem me muslim ore njerz por ai asht përballë edhe me vëllan e tij kjo tregon se skenderbeu ka pas qellim mbrojtjen e identitetit shqiptarë..por shqiptarët nuk ka nevoj të hyn nëper këso debate nxitëse sepse shqiptarët jan popull autoktonë ne kto troje dhe nuk kan nevoj të stërvjedhin identitetin e dikujt tjeter,per kete kan nevoj vetem sllavët qe jan ardhacak.ardhacaku kurr nuk mund te behët mbret ne vend të huaj, por edhe nese bahet ai nuk mund te jet mbret i ardhacakve gjithnji mbeten ardhacak.
  • fatos k..... 18.07.2013 / 23:00
    E mora njerz sa ka pasues te esat pash toptanit me men smuni me marr ky ftyren e paska me hanger noj plum botheve fort kish mi nejt se paska hiq lrg po me doket
  • Bastria 13.05.2013 / 12:32
    Bravo te qofte se na myten kta servilat e injorantet tjere.
  • DATI 05.05.2013 / 19:22
    ASHT QUDI SE SI KY NJERI FLET SHQIP...
  • lipa 05.05.2013 / 18:04
    o musliman o kar skom pa ksi gjine rac ma e flliqet si qeky muslimani spaska o far serbi se ju serbi ju pagun qysh i ka pagu perpara hoxhet i ka than mos i leni shqiptart me shku ne shkoll se asht shkolla e dreqit o musliman o shpiuni i serbis
  • Per Serbin qe perdor translater bURIMIN 28.03.2013 / 09:48
    O ti jaran,ti ma shum ja kij inati Katolikve sesa Shkive,bile po tutna qe as dallimin mes Katolikve dhe Ortotdoksve nuk edin,qata jeni qart!?,kta kryqali ata kqyqali edhe mendon qe ata qe jone Shqiptar,jane Katolik per inati tond?!ose ma keq e din edhe je aq perfid sa qe e perdor,si arm,sa me fut perqajme mes neve!T'i kan msu do Hoxhallar te naj fshati te humbur dikun kto fraza edhe i vjell sa here qe te vjen mundesia,ti sdin kurgjo,ti se din ku takon cila eshte historia,cila propaganda,Skenderbeu (qou ne kam kur e permend edhe nese e shan),Katolicizmi,Ortodoksizmi,Kunfucizmi,Judaizmi hiq bre hiq,bash kurgjo,Une jam Musliman,se duhet edhe kto me ta than se ti,me thu Atesit a Katolik se qaq i kij rrezet je per tu dhimsur me te vertet,se ti me pas vetem nje grim patriotizem nuk flet kshtu me kaq Urretje per Popullin tend,ndoshta je edhe serbe se edhe ket fenomen e kam vrrejt qe disa Serb po e percjellshin ket Portal dhe paraqiten si shqiptar (Interneti e ka bo te vehten) sosht problem per Translater qe po perkthen gjitcka ne menyre te sakt dhe gramatikore,vetem sa me shti cpira........Himini qe e ke cek,e paske mar linkin prej The osman Osmalit?? a ta merr mendja qe eshte valide cka qet ne YETUBE ajo a?,leht osht mi rendit do fakte sipas qejfit por Himini eshte autentik dhe ndoshta eshte bere ne kohen moderne per nje marsh tjeter rumun PER INATI TONE?.Por pytja qe duhet mu shtru ktu eshte,EDHE NE KOFT,CKA PO MUNDOESH ME DESHMU? KU E KIJ QELLIMIN/CAKUN/ QE PE BON KETE PROPAGAND ....CKA POT SHTYN,PERPOS QE JE NJE SERB ME BAB E NANE,SJE SHQIPTAR E KENI QEJF JU SHKIET ME NA PA TE PERQAR.
  • bURIMI 15.03.2013 / 13:50
    "Himni i Flamurit " është një marsh rumun kompozuar nga Ciprian Porumbescu në vitin 1859 . http://www.youtube.com/watch?v=7uxykLh9ZVw
  • bURIMI 15.03.2013 / 13:49
    JA ndegjojeni HIMNIN SHQIPTAR i cilie eshte vjedhur nga Rumunet, thjeshte eshte nje MARSH RUMUN http://www.youtube.com/watch?v=7uxykLh9ZVw
  • bURIMI 15.03.2013 / 13:47
    @ TOM BERISHAJ - po cka je ti bre? Shqiptar a? Ti je me shqiptar se Hoxha a? Runa Zot prej Shqiptareve qe pretendojne se jane Shqiptar e ne te vertete nuk jane!
  • Shqiptar-Musliman 15.02.2013 / 12:55
    @Muslimani - mos me thuj qe je Shqiptar!
  • shqipja 28.01.2013 / 15:01
    po mir e ka lubonja ne shqiptarve duhen me na vu himnin turk per me nigju noj gja a me u qu ne kam se turku ja u ka qi nanen 75 perqind te popullit prandaj sju pelqen gjergj kastrioti e don me njek kompiuterin ai arabi qe as sot se kan e kujtojn se ka qen edhe ateher mallku qoft shqipria ku rrin kta ekstremist muslim dhe te tjer
  • Muslimani 28.01.2013 / 04:28
    Per kete shume mire ka then, Allahu e udhzoft ne Islam kete person, dhe nje ashtu kete e ka bere edhe per Terezen e Indis qe kurr se ndihmoi Shqiperin e Kosoven por qishtu ne jemi mesu nga te tjeret cka te thojn ne me ndegju dhe kaq...asnjeher mos me hulumtu... Le ti shifem disa materiale se kush ka qen SKENDERBEU? http://www.youtube.com/watch?v=B_NLEMIi8yY Ja se cka i ka bere muslimaneve ky i cili eshte hipur mbi kali ky far Skenderbeu (ne minuten e 2:46 fillon per masakrimin e Muslimaneve qe ja ka bere vetem se skan pranu qe te kthen ne Kreshtersizem:) http://www.youtube.com/watch?v=MojSQujSZ9Q ------------------- Kush ishte Skenderbeu ne te vertete Propagandat e shumta ne bene ta njohim Skendebeun si figure historike shume te rendesishem per popullin shqiptar,por rrall kush e din kush ishte ai ne te vertete Familja e tij ka qene e gjitha e njohur me emra sllav Nena e Skenderbeut quhej Vojislava dhe ishte me prejardhje serbe Babai:Jovan(Gjon) Kastriot Motrat: Mara,Angjelina,Jellena,Vlaika,Mamica Motra e tij Mara u martua me serbin Stefanica Crnojevic Vëllezërit:Konstandin,Reposh (ishte murg ne manastirin sllav “Hilandar” ne Greqi), Stanisha Djali i Skenderbeut Gjini,ka qene i martuar me vajzen e despotit serb Durad Brankovic Djali i vllaut Te Skenderbeut (djali i Stanishes): Branillo E SKENDERBEU kah me dal SHQIPTAR tash?! ZGJOHU O SHQIPTAR ! _________________ Pra mos e qerroheni vehten o njerz ne kete kohe te digjitalizimit e kohes se teknologjis dhe modernizimit te kesaj bote ne shume gjerash, atehere te behemi te dishem se kemi mundesit, e neser mos te dalum tek Allahu duke ju besuar disa ''minjeve'' shqipfols, pasi qe kemi me jap llogari o ju musliman...keni firg Allahun dhe dini se kthemi eshte tek Ai...Allahu e pranon pendimin, Ai eshte i gjithmeshershem. ue selamu alejkum
  • ilmiu 24.01.2013 / 19:10
    per qata qe nuk ndin asgj per himnin e shtetit tend Enveri tka rras nburg dhe ende nuk je ba njeri .e ka dit ai qe ti nuk je i vlefshem per shtet dhe i ke hanger gjitha ato vjet e me siguri nuk tkish nzjerr fare prej aty po nuk ash ma gjall.per do tipa sikur ti atij ja kisha dhan 200 vjet jete.
  • TOM BERISHAJ 05.01.2013 / 16:58
    Une thom Ruena zot prej atyre qe sjan me orgji as turke as serbe,e behen turk eserbe Nuk varet sa dote jetosh ne stol po mvare sa kemedha per orgjin e foles te popullit syt.Ne fund dotu them ;ruena zot prej shqiptari Anti Shqiptare.
  • Plumi 02.01.2013 / 23:04
    O hajduti i flliqur Serb. Mus e perdor me pseudonimin Shqiptar e mus e shaj Gjergj Kastriotin e himnin Shqiptar se ta shtypi koken o femija i Serbit. A more vesh. E per Lubo edhe emri tregon se ai eshte serb si ti. Shporru e rri ne Serbi qelbesir
  • Per Shkaun 30.12.2012 / 21:02
    Ti e shan Gjergjin e madh po ti e shan se ai osht teper i madh dhe ti je vec nje qe lehn,qe me bo mem dal perpara ta boj une ty kto pernime,sa per pasus je ti qe nuk kij ide pse egsiston more ANTITRUP
  • Shqiptari 27.12.2012 / 01:53
    Ketu ja ka qellu Lubonja ta pshurrsha mu gjergj kastriot mutin! Dhe per himnen mire e ka... mirepo cka me ju ba shqiptareve qi jane debila te mdhej, lidhje skan cka asht tu ndodh vetem pasojne si delet... injoranta te felliqur!
  • ilmiu 23.12.2012 / 09:37
    ENVER HOYHA NUK U KAN BUDALL QE TKA RRAS NBURG SE E KA DIT QE NUK ESHTE SHQIPTAR QDO NERI I CILI THOTE ; UNE JAM SHQIPTAR;SOJIN TAN DUHET ME E INJORU E MOS ME I DHENE RAST ME FOL PARA OPINJONIT KURRE.PIS,PIS PIS...
  • shkodrani 09.12.2012 / 09:01
    Komplimentat e mia me te mira per vajzen tende mor shkrllat Lubonja... respekte nga Shkoder Locja.
  • Guriii 03.12.2012 / 14:58
    Po, ky e paska mbiemrin e shkieve (Ljubo-nja)!!! normal qe ky nuk ndien asgje kur e degjon himnin ton Kombetar. Si se keni kuptuar deri tani ore hahahah
  • edi 30.11.2012 / 00:10
    te gjithe shtetet e botes jane ngritur mbi bazzat e interesave te pastra ekonomike dhe te gjitha keto flamuj dhe hymne jane per nje kohe te caktuar te historise njerezore dhe pastaj harrohen patriotizmat dhe nacjonalizmat jane ide te sofistikuara per te mbajtur turmat nen mbikqyrje nga nje grup i caktuar njerezish te cilet kane fituar pushtet dhe kete pushtet nuk e kane fituar me paqe por me lufte me mashtrime me vrasje individuale dhe ne mase . Perpara 1000 vjetesh ne kete toke qe ne shkelim sot por edhe ne te gjithe token ka pasur flamuj dhe hymne te ndryshme nga ata qe jane sot dhe ata qe kishin pushtetin i trumbetonin si te shenjte ashtu sic trumbetohet edhe sot nga pushtetaret e njejta gje sepse pushtetaret ne te gjithe boten duhet te kene nje demagogji te sofistikuar per te mbajtur pushtetin e tyre ekonomik dhe politik keshtu qe kane gjetur simbole dhe hymne te cilat nuk kane asnjelloj domethenje per nevojat jetesore te njerezimit perkundrazi i shtyjne turmat ne konfikte me njera-tjetren
  • vjollca 15.11.2012 / 07:00
    6 miljard njerez ne ruzull ngrihen ne kembe dhe derdhin lot per hymnin dhe perpara flamurit , per kete besoj jemi te qarte te gjithe por e keqja jone vjen nga brumosja me ideologji dhe nuk eshte vetem nje fare Lubonje qe e shohim cdo ave ne televizione me shume djathtas se majtas,por edhe te tjere . 2 dite me pare tek Klani Aldo percmoj flamurin tone dhe u perpoq te injoroj nje zonje qe tregoi nje ngjarje shume te mbrekullueshme per flamurim , por te tj njeres tejl dhe mbeshteten ate me shembuj te tj te mbrekullueshem Keta jane njerzit tane gjasme te sholluar e kuta di une se cfare por nga do te rotullohesh kombi flamuri e hymni nuk nderohet per ata qe e nderojne ka vetem nje emer te pa deshiruar tradhetar
  • besnik 07.11.2012 / 14:48
    ky Flamur na e pruni lirin nKosovë me kët simbol pritem e percjellem miq e armiq nder shkuj ky flamur ka mbijetu dhe ne stuhi se di sa e din ti z.Lubonja edhe Kosova është Çliru nën betimin e ketij flamuri e kemi përdor për tmirë e për tkeqë në gjuhen letrare në luftë dhe në paqe!rinia jonë presimë ide për bashkim të kombitë e jo ide për ndarje e perqarje zotrote mendo mirë se edhe ne kët shekull betimin e japim para kti Flamuri që mibjetoj ndër shekuj dhe ka me prit edhe bashkimin kombëtar të trojeve Etnike Shqiptare edhe unë nKosovë kamë identitet jam Shqiptarë me Shqiponjën e zezë nën fushën e lar me gjakun Shqiptarit ndër shekuj!për dezertor ka ilaqë AUT.
  • Teken 03.11.2012 / 00:56
    Wrong
  • durresi 07.10.2012 / 17:57
    me fal z lubonja shko e pi ilacet se paske harru me i pi
  • John 10.09.2012 / 22:07
    mire e ka ki Fatosi qe spoo juvv rjeh juve me jav jepp nga njee shpull
  • seronim de mardej 26.08.2012 / 06:44
    nuk bene ta keqkuptojm mendimtarin zoteri lubonja///keni te drejte te mos pajtoheni me me zoteri lubonjen por mbrenda normave humane njerzore...ky tha ne qdo himn kombtar behet thirrje per vrasje e lufte siq beri hitleri stalini e hoxha///ky eshte paraqitur kozmopolit me than si me kan budist janist apo i ndonje sekti paqesor hindu...ky nuk ka share ose fyer por ka shprehur mendimin e vet..une nuk pajtohna krejt me mendimin e tij sepse e kam mendimin tim....por une prap kam respekt per mendimtarin zoteri fatos lubonja///por po i drejtohemkeshtu fatosit...fatos jemi ne rrezik ne shqiptaret nga fundamentalizmi islamik dhe ai krishter dhe nga komunizmi e diktaturat ekstreme te dhunshme ideologjike....dikund edhe na shqipfolesit dhe shqiptaret duhet me u kap per shkak te mbijeteses,....
  • Drenicaku 06.08.2012 / 15:00
    more ky ja paska qellu do shum sende se tybe 90% e shqiptarve se din cka eshte flamuri me shqiponje pse i ka ato dy krena a ekziston naj shqiponje (sorr, apo dicka e ngjajshme) qe i ka dy krena si ajo ne flamu
  • 1 05.08.2012 / 21:07
    1
  • Jona 13.07.2012 / 16:58
    KUJT I INTERESON PER F.LUBONJEN? UN PER VETE JAM 100% KRENARE PER ATDHENU TIM,E ZIHEM ME SERBET E GREKET NE YOUTUBE :) KUSH ESHTE PATRIOT E SHQIPTARE ZOTI E BEKOFTE
  • Ograja 17.06.2012 / 01:03
    Shtetet i krijojne hronjte e tyre , ne qe e kemi real heroin Skenderbe dhe Nene Terezen e nderuar ky shqiptar pa gjak shqiptari do t'i mohoje .
  • [email protected] 10.06.2012 / 14:38
    Ju patriotet e medhenj pse e keni braktisur shqiperine ?
  • Rh.o. 01.05.2012 / 15:17
    Me sa e di une zotri Lubonja nuk ka origjine shqiptare,po edhe si minoritet nuk duhet ti jap drejt vedit aq shum sa te perdhose gjithcka qe eshte shqiptare
  • FABIONI. 24.04.2012 / 20:13
    INJORANCA S'KA BRIRE.E NJOHIN MIRE SHQIPTARET ZOTERINE LUBONJA.PER NJE "KAFSHATE",SHKON NGA FRYN ERA.DO ISHTE E MIRA QE TE MOS HARXHOHET SHUME KOHE ME NJEREZ TE TILLE,SEPSE NE NJE FARE MENYRE U NGRIHET VLERA.SHPREHJA "TURP"DO TE VLENTE PER NJEREZIT E LLOGJIKSHEM...!
  • FABIONI. 24.04.2012 / 00:52
    INJORANCA S'KA BRIRE.
  • shqyptar 18.03.2012 / 12:28
    TE LUMTE Z.LUBONJA!
  • nga mërgimi 13.03.2012 / 16:25
    Mbase mbiemrin e ka me domethënie sllave,skemi çka të presim prej tij.Turp!
  • Gentos 13.03.2012 / 00:49
    Po ti je Bish - as ne nuk te kemi asgje!
  • Mrizi 10.03.2012 / 06:01
    Dua te shpresh qendrimin tim ndaj neperkembjes se vazhdueshme te ketij sharllatani ndaj Shqiptarve te Kosoves dhe te maqedonis. Pra ne vazhdimsi verehet mllefi yt ndaj nesh, kur ti e din mire qe Kosovaret kan nje meritë te pazavendesueshme qe shteti Shqiptare sod ekziston. Asnjehere nuk te kam ndegjuar duke e permendur racizmin dhe poshtersin qe e kan bere dhe e bejne serbo maqedonasit sllav ndaj Shqiptareve. Por ne vazhdimsi ju zotri veqoni se si ne nuk jemi integruar mire ne shoqerit sllave. Besom, me ke habit, me fjalet tua se si nje grup i perbere nga Kosovaret i luftonin serbet pushtues gjat LDB, dhe se si Shqiptaret e maqedonis , qe jan AUTOKTON te atij vendi nuk jan te gatshem te integrohen ne shtetin maqedon dhe ta mesojn gjuhen “maqedonase”, qe ne te vertet nuk eshte gjuh, kete e dini mire ju dhe ter bota dhe se nga vijn maqedonasit e sotshem. Kam dy arsye te mendoj pse ju zotri ma neperkemb babain tim, gjyshin tim dhe vllezerit e mi, Shqiptaret e maqedonis, Kosovën. 1) Mllefi juaj ndaj Shqiptareve eshte revanzhi juaj ndaj asaj se Enveri ta mbylli driten e jetes tende ne moshen me te bukur qe njeriu ka. Qe as mua nuk me vjen mire pere kete. Por zotri nuk te kan faj Shqiptaret e Kosoves e maqedonis per kete fat te zi tendin. 2) Ose, DNA e juaj nuk perket me ate te Shiptareve. Prap Kosovarët do ta shpetojn Shqipërinë
  • Mendim Sfida 11.02.2012 / 18:27
    Jo, per Lubonjen nuk eshte aspak turp nje deklarim i tille, si ajo per Himnin Kombetar,por eshte me turp per ne qe merremi e i kushtojme vemendje plehrave qe historia i ka hedhur ne koshin e saj prej kohesh. Po u morem shume me keso lloj pleherash, ka mundesi te na vije era pleh edhe ne, prandaj me e mira qe mund t'ia bejme vendit e Kombit, eshte qe ta pastrojme nga keto plehra, kuptohet, ne rruge "demokratike".
  • "patriotja" globale 17.01.2012 / 23:50
    Mjerimi qendron ne faktin se shum pak, teper pak shiptare, kan aq kopetence, ta gjykojne nje analist te kalibrit te Lubonjes. Tragjikja eshte se duke "marr guximin" ta permendin Lubonjen, ata ZBULOHEN. E zbulojne analfabetizmin e tyre. E dhimshme, se ... te gjithe keta shkruajne shqip... Kjo tregon se anmiku nuk ka flejt, po e ka kry detyren rrenjsore me sukses, qe te mos lene Gjysh, Babe, Djale shqiptare me shkolle. Osht kujdes qe Djalin e te shkolluarit ta "shkatrroi pa u verejt", kurse djalin e hoxhes e t'bujkut e ka kultivu per interesa te tij, sju ka tut shkolles tij...
  • Arti 13.01.2012 / 00:43
    Une e kuptoj Fatos Lubonjen dhe pajtohem me te.Duhet t'i pranojm do realitete,dhe disa imponime qe na jane bere dikur,te mos i duam ashtu me zemer,sepse e verteta nuk eshte ashtu si na ka treguar xhaxhi Enver. Lubonja ka harruar se ne shqipataret ne koke akoma komunista jemi,dhe per keto fjale komonistat e vrasin,se ata nuk e lejojn mendimin ndryshe.
  • Flamur Bujupi 12.01.2012 / 17:12
    Hapu tokë, hapu tokë ... e perpijë Ljubojat dhe ata të sojit të tij - që po e flliqin ajrin tonë duke frymuar lirshëm falë gjakut dhe veprës së dëshmorëve dhe herojve tanë!
  • bimi 10.01.2012 / 00:41
    un pajtohem me kete zotri, gjith historia na eshye imponu, ja shikoe ku kemi mbet leje krejt skenderbaun se asgj ska be ai ka qen armiku jon,bashkpuntor i i sllave, mos te ishte fisha vllezerit frasheri,kurakuqi hasan pristina ademi jashari njazi azemi dhe komandant teli qe kamreapekt te madh dhee shum dijetar kur nuk dote jemi kshtu,skenderbue per mua eshte vetem histori genjeshtare,
  • Hektori nga Athina 09.01.2012 / 18:14
    Mua me duket se ky njeri ka probleme me trurin dhe sigurisht qe do te jete me te meta mendore, keshtu qe nuk ja vlen te beje asnje lloje komenti per te!
  • Latif Osmani 09.01.2012 / 16:29
    Zoti Lubonja,vleresoj zgjuartesin tuaj dhe guximin intelektua ... mirepo ; mos eshte pak i ngutshem dhe me rrizik kjo qe rekomandonit Juve; t'a harrojme Skenderbeun,Himnin Kombetar,te gjvishemi krejtesisht nga nacionalizmi etj,etj... ? Po u pyes Z.Lubonja : mos ehte me rrizik kjo?! Sepse si komb relativisht i vogel dhe akoma i pa fuqishem qe jemi po qe se i harrojme ato qe Juve rekomandoni, ne nje Europe me plot nacione me te "fuqishme" se neve shqiptaret dhe me ideologjira nga me te ndryshmet, duke i perfshire edhe ideologjite fetare-mjaft aktive koheve te fundit,shum shpejte do zbehemi,t'mos them tretemi, si komb !?
  • Mendim Sfida 08.01.2012 / 17:53
    Vetem ai qe s'ka gjak shqiptari ne damaret e tij nuk mund te ndjeje asgje per Himnin e Kombit tone. Me ne fund u deklarua edhe nje i tille, por qe ben pjese tek mutacionet e rraces tone fisnike.
  • Mendim Sfida 08.01.2012 / 17:51
    Vetem ai qe s'ka gjak shqiptari ne damaret e tij nuk mund te ndjeje asgje per Himnin e Kombit tone. Me ne fund u deklarua edhe nje i tille, por qe ben pjese tek mutacionet e rraces tone fisnike.
  • kukesi 08.01.2012 / 15:31
    o shoku fatos pask rrjedh ti mor jahu fatkeqsisht ka ende si puna jot ktu nshqiperi por e mira eshte qe nuk varet gjithcka nga ju ti qenke rracist ndaj shqiperis mor ca do me thene me kete qe ke ik per shele
  • Tim 08.01.2012 / 14:51
    Me duke se Lubonja Eshte nje burre qe po Plaket shume edhe po I humbet mancuria Qe ai kishte vite me Perpara.. Me vjen keq per Lubonjen...
  • cun tirone 08.01.2012 / 13:57
    bravo lubonja........nuk i vje mire kaureve qe i ke ofendu gjon kastravecin prandaj te shajn,edhe per himnin rumun as ne nuk ndjejm gje kur e degjojm........big like per lubonjen
  • Bledar THACI 07.01.2012 / 23:12
    Ju lutem shume te gjithe perdoruesit e lexuesit e ketij side , mos te meremi me me kesi lloj njerezish sepse thjesht u ngrejme vlerat dhe I reklamojme dhe ne kete menyre thjesht pasurohen akoma me shume me ofendimet e tyre ndaj kombit tone . Apstenim te menjehershem ndaj tyre . As edhe nje sharlatan burgaxhi te mos lejohen ne menyren me apsolute te zene ne gojet e tyre cdo gje qe ka te beje me kombin tone . DIKTATURE per keta njerez
  • Bledar THACI 07.01.2012 / 22:52
    Me vjen cudi kur ky njeri akoma po ushqehet e po jep ( zgjuaresine ) e tij ne nje vend qe nuk I interesonka ajo per te cilen mjaft njerez dhane thjesht gjakun dhe jeten e tyre. Pra zgjohuni o shqipetare nga gjumi zgjohuni e mos ushqeni me keta njerez te ashuquajtur intellectual ....
  • el re 07.01.2012 / 21:46
    bravo lubonja.naciolazmi eshte streha e fundit e maskarenjve.tere keta qe shanje jane maskarenj ose vijne nga anadolli
  • shkupi 07.01.2012 / 19:11
    Tako je druzhe LUBOJEVIQU.!NEN PETKUN E INTERNACIONALIZMIT meshifen KODOSHET,TRADHETORET.etj. QANAKLEPIRES I NDYER.
  • Leka 07.01.2012 / 14:58
    Ky njeri i duhet shqiptarve e jo njerzi komunisto-mitik.
  • vladimir 07.01.2012 / 14:30
    lubonja,emer i respektuar per mua,pas kesaj deklarate i rekomandoj nje vizit te psikologu.
  • Rrapi 07.01.2012 / 13:33
    nuk ka koment mbi kte kur dikush te tregon fytyren e nxir pse me u mundu ne me ja zbardhur
  • aGIM` 07.01.2012 / 13:09
    Nese e analizojme mire se cka dashte me thene asnje nga ne nuk do ta qortonim por do ta benim ''LIKE''....
  • Olsa Ever 07.01.2012 / 12:52
    Z. Lubonja, mbetet njeri i mencur dhe i ditur, sikurse edhe disa nga politikanet shqiptare qe kane drejtuar dhe vazhdojne te drejtojne shqiptaret ne trojet e tyre, por qe asnjehere nuk kane menduar per vlerat dhe mbrojtjen e tyre. Me shume se nje perbuzje per kete njeri, nuk mund te jap se nuk do tja vlente.
  • shpendi 07.01.2012 / 12:50
    Pershendetje te gjithe Shqipetareve! Dua te bej nje korigjim te nje komentuesi qe fliste per Fishten e madh ; Fishta mbasi evidenton nje numer te metash dhe prapesish qe beheshin ne ate kohe nga shqipetaret deklaron se per te keto jane te absolutishte te papranueshme.Ishte enveri ai qe deformoi fjalet e Fishtes ngase ai kishte share serbet.Sa per Lubonjen te tillet jane te adresuar per ne koshin e plehrave te historise.
  • gostivarasi 07.01.2012 / 10:44
    turp te kesh.. dhe i thua vetes shqipter .po ti mor i mjer se di as vet cka je
  • frankfurt 07.01.2012 / 10:41
    po ky njeri sqenka normal, mos do ky qe tja kendojm at hymnin italjan frances apo ndoshta ate serb. ik more i cmendur
  • GOXHAJ 07.01.2012 / 09:04
    NE GREQI NJE NGA VENDET ME DEMOKRACI NEQOFTESE DIKUSH SHAN PERCMON FIGURAT HIMNIN EKOMBIT DENOHET PUBLIKISHT DHE LIGHERISHT SE E KANE FITUAR LIRINE ME GHAK SI DHE KOMBI YNE. ME KUJTOHET FATOS LUBONJA I RI NJE NJERI PLER NE TE RI PO ASHTU DHE TANI. KY NJERI SI I RJEPUR NUK KA KULTUREN ZGHUARSINE DHE BUKURINE E GRUEVSKIT QE PO MBUSH MAQEDONINE ME FIGURA DHE STATUJA QE NUK SHITI BY..... AS PER TU FUTUR NE EVROPE DHE AS NE NATO PER INTERESAT EKOMBIT TE VETE DHE KY I RJEPUR NUK NDJEN EMOCINE PER HYMNIN KOMBETAR EPER HERONJT KOMBETAREPER KETE EMISION TE DALI PERA GYKATES BASHKE ME ALEKSANDER FRANGAJ DHE BLENDI FEVZIUN QE PER HIRE TE MILIONAVE QE FITOJNE BEJNE TE KETILLA EMISIONE
  • Mariglen Gjoka 07.01.2012 / 04:41
    Turp! Turp eshte per neve qe i shohim keto fenomene dhe i durojme....!
  • Ryan 07.01.2012 / 03:09
    Un e përcjelli programin "Opinion" ku shpesh është i ftuar Lubonja. i kam vu re se ky njeri e shpall vetveten si super inteligjent dhe din gjithqka. A mos të duket vetja paksa i tepruar. si duket ende je në kërkim se kush je???
  • Napolon Braho 07.01.2012 / 01:58
    Ndjej keqardhje per njerez qe kane nevoje per ndihme mjekesore.... Kurat per kete semundje jane shume te shtrenjta dhe pa garanci sherimi....
  • Sokoli detroit 07.01.2012 / 00:22
    Kur i thane Koci Xoxes se ne emer te popullit jeni i denuar me vdekje ai tha: "Cilit popull?!" "Popullit shqiptar"-qe pergjigjia e gjyqtarit. "Po une nuk jam shqiptar jam bullgar"- tha Koci.
  • valon 07.01.2012 / 00:09
    Bravo llegend, se na kan lodhe shpirtin nipat e komunistav. Ju qe qitni helem, s'jeni tjeter vec se te indoktrinuar dhe robot te ndertuar nga komunizmi. I keni pase msusat komunista s'keni faj.
  • ValdetDrenica. Helsinki 07.01.2012 / 00:04
    Edhe popujt me te qytetruar ne Evrope qe njohin dhe respektojne te drejtat e njeriut ne maximum , por e duan atdheun e tyre, e ky guban qe flliq shqiptarin as ne emision se kisha lane, shqelma jasht e kisha qit,qu be me shqipqtaret devijuan totalisht, po se deshe ti veten kush do te doje ty.
  • Drita ne Detroit 07.01.2012 / 00:03
    kete dekletare t'ia kishe bere Enverit dhe e kishe pare vrimen e miut. Asht nje turp per kombin shqiptar dhe nje fyerje skandaloze qe njerez qe nuk kane nacionin shqiptar te punojne ne qarqet akademike te shqiperise qe bejne thirrje ne ekstaze te shuhet levizja atdhetare dhe kulturore ne diaspore e gjetke. Kjo tregon se sa thelle ka hyre agjentura e huaj me njrezit e vet qe i ben akademik e deputet pa ia njohur as origjinen dhe as karrieren. Ne fakt duhet te behet nje stuydim i thelle i ketij fenomeni se kopilizmi i huaj dhe sidos ai serb e grek do t'ia zere frymen femijeve tane. Duhet nja kataklizem i madh dhye nje legjislacion per te mos i lene keta larva shovene te shumohen. mallkimi qofte mbi ta qe i nxoren te gjithe intelektualet dhe te gjithe ato qe kane origjine shekuj e shekuj shqiptare per te jetuar keta funderrina ne vendin tone. Duhet edhe nje revolucion i armatosur
  • Tetova 06.01.2012 / 23:57
    O hicnju kti Lubonja se ki ishte njeri i humbur dhe njeri pa fe nuk oshte djeg asniher ne jete e me pa se sa duhet himni e kombi ka lind dhe ka me vdek ne gjith te mirat eksaj bote ky thjesht per mu eshte ni manjak dhe ni frikacak qe vetem leh nepermjet ekraneve pershendetje...
  • Nestor 06.01.2012 / 23:39
    Te gjithe ju qe pretendoni te jeni "nacionaliste" shprehni thjesht nje nevoje tuajen per te perkitur dikuj dhe dikujt.Ju keni nevoje t perkisni nje komuniteti te jetoni ne te dhe te jepni kontributet tuaja dhe te merni prej tij.Kjo eshte mese normale sepse njeriu eshte qenie sociale nuk mund te jetoje i vetem.Rreziku i nacinalizmit qendron ne shtremberimin e perdorimit te koneptit te nacionalizmit.Besoj se Lubonja me shume se nacionalizmi beson tek humanizmi .Tek potencialet qe ka njeriu (i cdo race ,feje,kombi,etnie) per te jetuar jeten ne menyren me te plote duke marre dhe dhene ne komunitetin njerezor se pari dhe me pas kombetar.Kujdes kur komentoni dhe flisni me nje gjuhe te papershtatshme per intelektuale si Lubonja. Besoj se kjo vjen si pasoje e moskuptimit te idese se tij dhe ndjenave pseudonacionaliste kafsherore...
  • Kushtrimi Pr. 06.01.2012 / 22:58
    Nuk ka faj ky, fajin e ka Blendi Fevziu qe e fton ne emision.Kta e ka ba budall Enver Hoxha, edhe nuk duhet me i marr seriozisht fjalet e ketij psikopati.Kjo bushter nuk perfaqeson askend pos pislleqet e tij. Rrnoft Shqiperia natyrale.
  • ylli 06.01.2012 / 22:16
    Nje cinik i vertet , tradhtare i vertet !
  • Altin 06.01.2012 / 22:05
    E rrezikshme idea., por kjo e ardhur nga Fatos Lubonja qe i perket se majtes komuniste nuk eshte e cuditshme.Komunistet nuk kane atdhe dhe himni nuk simbolizon ndonje gje per ata. Internacionalja po. Per ate ngrihen ne kembe ata. Ndersa per Gjergj Kastriotin nuk ja vlen te komentosh mendimet e Lubonjes...
  • bushi 06.01.2012 / 21:52
    Populli thote:"Cfar lind nga macja, gjuan minj..." S'ka nevoje per koment!
  • blerim bojka 06.01.2012 / 21:22
    lubonja per mendim timin mund te jete i mire ne ato qe shpreh sepse me te vertet ashtu po ndodh kam degjuar qe ne parlamenet heroi jone nuk eshte shqiptar
  • Besnik Fejzullahu 06.01.2012 / 19:52
    Eshte vetem nje person i cil di te perdor dhe ate per te keq fjalen e lire te nje epoke demokratike te shqiperis , besoj qe ne mendjen e tij eshte njeriu me i moderuar ne rruzullin toksor , me vet vet ate qe ai predikon tregon kjarte qe nuk kupton esencen domethenjes fjales ATDHE e aq me te KUPTIMIT FAMILJES .
  • LULI 06.01.2012 / 18:48
    JU JENI SERBE KENI GJAKUN E SLAVEVE PRANDAJ NUK NDIN GJE DHE NUK MUNDESH TE KRAHASOSH HYMNIN SHQIPTAR ME TJERE POPUJ ATA KAN POSHTUAR TROJE KURSE NE JEMI MBROJTE I POSHTER TY NUKE TE KISHA LENE TE SHQIPTARET DUHESH TE JETOSH NE SERBI IDIOT
  • valdeti 06.01.2012 / 18:33
    ky ka guxim ya thot atë që e ndin, se nuk na pëlqen neve është tjetër, poë ështëedhe fakti tjetër se ka shumë psudopatriota, me deklarata, e në anën tjetër nuk lajn gja pa ba, e një numër i tyre janë edhe shpihuna ata janë ma të rrezikshëm
  • taulanti 06.01.2012 / 18:30
    shum mir, perfekt, ska fjale, njeri i papare, ska me to.... njerez si ky duhet me ja u rrjep lekuren qe po ua shperlajn trurin njerzve me kso ide palidhje
  • shqipe = eagle - 06.01.2012 / 18:16
    KY PO QE QENKA PIS NJERI ...ME DUKET SE EDHE KY PASKA MERAK ME SHKU PER LESH SI SHUM SHOKET E TJ ...I DUHET EDHE KTI NOJ KILE TRITOL NE MAKINE OSE NE SHTEPI ..KESHTU E DO EDHE KY PO PA MERAK SE DI I VIJ DITA EDHE KTI ..SERBO GREKUT ..
  • lindi 06.01.2012 / 18:10
    Sali konjusha e paska kry per krejt komentust kjo esht e vertet 100% se 2-3% popullit kan luftu e sod sigurisht se patriotat me zenzor jon mbi 99% lubonja pe thot sinqerisht se qka ndjen kjo esht mir
  • korca ime 06.01.2012 / 17:50
    SEJCILI JEP OPINIONIN E VET PO MBI TE GJITHA NJERIU KA NJE BINDJE SI TE THOTE JAM I KETIJ APO I KETIJ PERSONI ASHTU KA DALLIMI HIMNIT ME GJAKUN DHE THIRJA NEN FLAMUR DO TE THOTE MBROJTJA E VARREVE TE NENES DHE TE BABES DHE NEN THIRRJEN E KETIJ HIMNI DALLOHET C DO PERSON NGA ESHTE DHE CFAR QENDRIMI KA ::::PO DUHET TE ME FALNI PER PAK EGZAGJERIM SI TE THUASH JAM I LINDUR KAFSHE DHE ASHTU PO VDES ::::POR JO JAM SHQIPETAR DHE ASHTU NEN THIRRJEN E KETIJ HIMNI JAM I GATSHEM PER TOKEN MEME::PERSHENDETJE
  • fitimi 06.01.2012 / 17:48
    po ai eshte me gjak te shkaut se edhe mbiemrin e ka te tyne,
  • Berati 06.01.2012 / 17:43
    Ky njeri eshte shume shkencor,nuk i interesojn mitet e ideologjite komuniste,ato ky i hedh posht per arsye se ato nuk jan shqiptare,por jane te importuara nga jashte.
  • Drita 06.01.2012 / 17:39
    Eshte hera e pare qe po e lexoje Lubonjen! Plotesishte dakord, ja pse: Shqiptaret duhet te largojne mendjen nga lufta, e ti ktheh punes, te rregullojne jeten e tyre, te ardhmen. Lubonja qenka njeriu me paqesore qe kam lexuar. Nuk mundte flasishper patriotizeme te mos hysh ne lufte! Me e analizue mire e mire hymnin kombetare, eshte diskriminues ndaj femrave, sepse aty thuhet: kush eshte burre nuk frigohet... e sa e sa nena e vajza shqiptare u flijuan nekrah me burrat shqiptar??!!! Jo, Fatos Lubonja qenka njeri, ne kuptim te fjales se plote NJERI!
  • Libri Donkishoti 06.01.2012 / 17:37
    Ky cenka i cmendur fare! Ani shkrimtar!!!
  • SHQIPTARI VOGEL 06.01.2012 / 17:16
    Shumica ketu se kan iden se cfar ka dashur Fatosi te shprehi,Fatos je perfekt Komplimente te ishin te gjith si ty ne Parlament .
  • Tony 06.01.2012 / 17:05
    Tosi je i papare. Hallall.
  • fadili 06.01.2012 / 16:55
    Po lene more njerez se ksi idiota si fatosi ka shum po mos u merreni me te. Ne qoft se nuk ke ndjenja per komb,himnin,kulturen,respekt per legjendad epopullit tend, ateher ski njenja as per familje as per shoqeri as per hiq.
  • Zef Kalaj 06.01.2012 / 16:45
    Per mua: nje kritik eshte njohesi me i mire i historise,,,dhe analizat,kerkojne fryme,per ta mbajtur gjadhe historine e nje vendi,,,perndryshe,do te dukeshim se po ujisim hipokritet ne oborrin e naivave....!Rrespektojeni cdo mendim ,se vlera i del ne fund..!
  • Albinoti 06.01.2012 / 16:36
    Mos folni per patriotizem, per ate mund te flas vetem ky SalihKonjusha - tipik patriot shqiptar qe jeton ne gurbet i rrethuar me nje grumbull kasetash me kenge folklorike, ca fletushka te majta dhe i armatosur me informata te sojit te RTKse apo TVSHse por qe nuk mund te gjej nje pune dosido ne vendin e qeverisur nga "bashkidealistet".
  • bilall 06.01.2012 / 16:06
    e siguri e ka nji arsye ky njeri i madhe kur e thote kete.me pelqen modestia e ti dhe analzat.me siguri ai mendon qe patriotizmin duhet ta tregojm me vepra konkrete duke aludue ne hapa konkret drejt bashkimit kombetare.problemi jone ma nuk eshte te asksuh po eshte te ne .ne jemi ata qe duhet te rishqyrtohemi .Kosova e shqiperia moszhvillin ekonomik duhet ta kerkojn ne vete vehte e jo tek te tjeret.Duhet qe sa me pare prodhimet e ndersjela ti shkembejm sa me shume ,q e do ne kete drejtim na doli problem edhe patatja e lere ma .Pra pengesa eshte ne ne e ata ne nritemi lart ne kembe duke e respektue himnin .......
  • pejani 06.01.2012 / 15:56
    o fatos o pusan
  • ???????? 06.01.2012 / 15:52
    Qe ta keni parasysh mir, per te gjithe ata njerez qe nuk e pane opinion mbreme, z. Lubonja ishte pro nje bashkimi akoma me te madh se bashkimi i kosoves me ne (perfshijm ktu aderimin per ne Europe). Qe kshu nuk eshte etike te shkepusim fragmente qe na interesojn per ta deformuar qellimisht mesazhin e nje intelektuali shqiptar. Nuk besoj qe ne si njerez te thjeshte nuk e kuptojme sadopak idene e ndryshimit te mesazhit.
  • VIGAN 06.01.2012 / 15:44
    Ky mohon dhe Zotin! Nuk ka faj ky, jo... Kan faj mediat qe i japin hapesir te ligavitet e ti sheroj komplekset prej nje te marri. Ky eshte "analisti" i kastravecave. - Kush ja ka pa hajrin?! Shqipëtar te dashur, e nd'rojm pak himnin, ti pelqej pak "analistit", le t'ia vendoj ky notat! Po ik o njeri vdis dikund, vdis pa merak se per krijesa te tilla nuk duhet as flamur, as himn, as komb... Vdis lirisht, duke e degjuar himnin (qe ste ben pershtypje), vdis! Ik, ne ditarin tend do shkruhet: NJE TRADHETAR ME PAK!
  • prizreni 06.01.2012 / 15:42
    po sa i pa fytyre eshte ky psikopat eshiheni
  • Historiani 06.01.2012 / 15:38
    Lubonja është analisti ma i drejtë edhe besa ma trimi, nuk mshefet mas nacionalizmit, mas parave, mas interesave, etj po e thotë atë që e ndien dhe nuk fol vetem sa për fam apo për ti sulmuar të tjerët. Ju që keni pre e gri këtu kunder Lubonjes, me çka jeni ma shiptar se ky apo vetëm me ''zemrën e pastert'' dhe ''gjak shqiptari''. Shembull i keni këngëtarët dhe artistët që përfitojn ne emer të patriotizmit e këndej janë ata që më së paku kanë bërë për atdhe ose ma mirë me thanë se nuk kanë ba fare. Sido që të jetë, edhe Lubonja, edhe ju këtu e edhe une kemi drejt me shpre mendimin :-)
  • Tahir 06.01.2012 / 15:32
    mos e shani njerin se ai se shajti kerkan e kallxoj menimin e vet ,ashte e drejta eti,edhe kerkun sjan tan patriota ,mos u merrni fort me te kaluemen zbuloni diqka te re se ska gja pej "patriotav" vepra e njerit ka vleft te jashtzakonshme ne ket rast faleminderit Lubonjes qe u shpreh i lir ,bani edhe ju qashtu shprehnu te lir si mendoni e mos e teproni me patriotizem se sot ka shum pun pa u kry patriotat skan koh me ba debate!'
  • gjilan 06.01.2012 / 15:08
    fatos lubonja nuk ka ndjenja per hymnin kombetar, nuk do as te bashkohen trojet shqipetare,nuk eshte as per thenjen jemi nje atehere le te shkoj te jetoj ne nje vend tjeter qe e ndjen si atedhe , himni i te cilit e ben te ngritet ne kembe dhe te behet nje me ata qe i do!
  • Janari 06.01.2012 / 15:07
    @ ballisti, plas se skenderbeu eshte shka i biri shkines, vojisllaves, vellau u ireposhit dhe stanishes, motrat e tije jane jella dhe mamica. O ballist o shka je vella me shkaun
  • Behrami 06.01.2012 / 15:05
    O Fatosos Lubonos ti ndoshta e nderon himnin grek! Turp te kesh, ore!
  • kaparieli 06.01.2012 / 15:01
    s, do te thote,qe te jesh atdhetar dhe te tolerosh, kete gjendje varferie te atdheut, vjedhjet dhe kusari e pushtetarve te te gjitha ngjyrave. atdhetari i vertet ,nuk eshte sy lesh.
  • bujar cani 06.01.2012 / 14:55
    Nje fjale e urte e popullit thote ; Paraqitja e jashtme...sidomos e fytyres...tregon boten e brendshme te njeiut...e shikoni fytyren e Lubonjes...dhe pastaj gjykojeni vete..se cfare bote te brendshme ka ky njeri...dhe mbi te gjitha ky njeri vetem boten e shqiptarit...boten e ndjenjse per dashurine per atdheun flamurin dhe historine tone ....nuk e ka ky njeri....ky thjesht eshte nje shqipfoles...nje njeri krejt pa vlera njerzore ...
  • Profesori 06.01.2012 / 14:53
    Problem me marre fjalen ketu pasi Z. Lubonja i preku qobanet ne tel. Zoteria i nderuar u mundua me jap nje verejtje publike dhe nje nisme reformuese te mentalitetit kinse patriotik, por krejt te brishte. Me nje fjal i permdledhi te gjitha, se te jesh luftetar i drejtave te njeriut ne vehte ngerthen sinqeritet, patriotizem te mirefillt, solidaritet dhe gjitha virtytet e njerezimit. Kurse keta kanibalet aktual qe thirren ne nje far patriotizmi te trishtuar, dojn me na lene edhe pa breke. Respekt.
  • gimi 06.01.2012 / 14:53
    Mos harroni se edhe Fishta i madhe pate thane:Le ta dij gjithe bota mbar se fishta nuk asht shqipetar....mirpo prap mbetet fishta.......shqipetar
  • linda 06.01.2012 / 14:45
    sei una persona senza valore....kush nuk do shtepine e tij ...nuk mund te doje gjitonin....mos e harro origjinen tende....je shqiptar......
  • [email protected] 06.01.2012 / 14:27
    Merreni me të qetë o njerz. Shqiptarët nuk jan komb patriotik, ne asnjiher në historinë tonë nuk kemi bërë lufta patriotike. Bila as Lufta UÇK nuk ishte luftë patriotike, pastaj nuk ishte as Luft e kombit shqiptar. Ishin një grup i vogël Trima e Trimëresha që u ngritën kundër dhunës dhe terrorit serb. Ata ishin dhe janë patriot por ata nuk ishin shumë, ndoshta rreth 2%. Një grup i madh ishim ne që ia mbathëm në perëndim rreth 500 000 apo rreth 25 %. Një grup i madh ishin ata që mundoheshin të strukeshin në shtrojerën e Ibrahim rugovës në LDK ndoshta rreth 50 %. Po mbesin edhe nja 23 % këta ishin ata që e mbështesnin apo e simpatizonin UÇK. Se kjo që po them është e sakt e dokumentojnë edhe zgjedhjet e para mbas Lufte të cilat i fitoi bindshëm krahu i strukaqëve i atyre që mendonin se UÇK u shkatroi jetën e se po të mos ishte UÇK ata mjerana do ta fitonin lirinë pa luftë. Kjo nuk ka ndodhë në historin e popujve patriotik, psh kroatëve ata jo vetëm që u dhanë votën por ata i ngritën në piedestalin më të lartë Çlirimtarët. Tek ne shqiptarët u deshën 8 vite që ata që e udhëhoqën luftën të dalin në krye të vendit. Prandaj mua nuk më bënë fare përshtypje deklarimi i Lubonjës, ai është një prej neve shqiptarëve jopatriot por i sinqert. Ne të tjerët lepujt e shkepur nëpër Europë dhe strukaqët mbrenda në Kosovë ende rrahim gjoks e shesim patriotizëm bile bile edhe para Luftëtarëve të Lirisë. Ne jo vetëm që nuk jemi patriotë por as nuk kemi mend të kuptojmë se këtë grimcë shtet të Kosovës e mundësoi Lufta e UÇK dhe se është vetëm soji i Trimave dhe Trimreshave të UÇK që mban serbin larg Kosovës.
  • ALEKS 06.01.2012 / 14:02
    fale o zot lubonjen se nuk di se cfare fliste mbrem,por nga njera ane ka te drejt se si ky edhe i jati nuk kane kombesi ,analizo mbiemrin Lubonja mbiemer sllave jo shqiptar lubilla ja lublju te dua keshtu le te dejoe kete doje nje pergjigje i dha enveri te jatit dhe ketij
  • luan mirditori 06.01.2012 / 13:54
    shyqyr qi jane te pakte njerezit si lubonja.
  • Dhaskalli 06.01.2012 / 13:53
    Mund te veje bast se 90% te ketyre "patrioteve" qe shajne dhe shpallin dikend tradheter nuk e dine tekstin e Hymnit Kombetare dhe ditelindjen dhe daten e vdekjes se Gjergj Kastriotit -Skenderbeut !
  • presheva 06.01.2012 / 13:46
    ..do e lusja ket far analisti-intelektuali ti ndrrojm pasaportat..un i jap at serbe pasi nuk e ndjej himnin serb ,ndrsa ai te me jap at Shqiptare pasi un identifikohem me at himn dhe ndihem krenar....
  • Ulqini 06.01.2012 / 13:33
    Lubonja ska si ta ndiej Himnin,Skenderbeun apo te jete patriot,deshira e tij eshte ta ndiej nga mrapa!!
  • ValonPz 06.01.2012 / 13:15
    vATra un nuk jam turqeli po jam shqiptar se edhe qata qe folin turqisht shqiptar jan po veq qe tu dasht me ndrru identitet kan hup krejt jan bo si gabeli pa vorr..e sa i perket Skenderbeut nese lexon pak Histori e kupton qe Skenderbeu " i dashur " ka qen krah i djatht i Sulltanit edhe nese Skenderbeu i kish qendru besnik na shqiptart ishim kon Perandori n'Ballkan ;)
  • zgjim 06.01.2012 / 13:14
    gjynah eshte per kete qe merr frym ne token shqiptare nje njeri qe mohon vetveten eshte thjesht nje pakurrizorr
  • Patriot 06.01.2012 / 13:09
    Kur dikush thote se e don himnin, flamurin Skenderbeun, por ne anen tjeter e vjedh popullin, nuk krijon shtet te mirrefillte ligjor, askush nuk e etiketon si tradhtar, por kur dikush tjeter si Lubonja ne nje aspekt thote se simbolet, himni, e Skenderbeu nuk jane me rendesi, jane me rendesi te drejtat e njerezve, shteti ligjor, mosvjedhja e popullit, etiketohet si tradhtar. Pse? Prandaj edhe une mendoj se per popullin duhet me qene me me rendesi krijimi i jeteses normale per qytetare, e jo simbolet qe cdo shtet i ka, edhe askush nuk i jep shume rendesi pervec shteteve te pazhvilluara.
  • Vasil Marku 06.01.2012 / 12:59
    Po nuk ka faj flamuri qe asht la me gjak more zog go..... por ti qe nuk din si me u shpreh dhe n'zemer ke nji t'panjoftun galuc.....
  • BALLISTI 06.01.2012 / 12:27
    KETA JAN TRADHETARE KY ESHTE NJE GREKOFIL I PASKURPULLT DHE KY NJERI DUHET TE DEBOHET NGA SHQIPERIA.JA SE QFARE JAN SOCIALISTAT DHE KOMUNISTAT JAN GREKOFILA,SHKIJEFILA DHE RUSOFIALTE TILLE JAN EHDE HASHIMI,AZEMI,XHAVITI E TE TJERE.POSHTE TRADHETARET E KOMBIT SHQIPTARE.TE TILLE JAN EHDE MJEKRRAT QE E SHAJN HEROJN DHE MBURRJEN E KOMBIT SHQIPTARE,KETA I SHAJN TE GJITHE PATRIOTAT SHQIPTARE,PRA KETA DHE MJEKRRAT JAN TRADHETARET E KOMBIT SHQIPTARE.MARRI JU QOFTE KETYRE HAJNAVE TRADHATAREVE.
  • thuje realitetin ne sy. 06.01.2012 / 12:26
    Z.Lubonja po e dika se qfare pjelle e keqe eshte shqiptari,bingo.
  • halili gjilan 06.01.2012 / 12:13
    ky fatos lubonja nuk qenka shqipetar e as shkrimtar po TRADHETAR marre eshte me pa ni si ky ne televizion siq esht televizioni klan modeli si fatos ljubonja esht model shum i keq zoti e denoft ket njeri te keq dhe te pa vler . ky duhet mei kerku falje gjith popullit shqipetar per deklaratat qe ika ba
  • shpend 06.01.2012 / 12:06
    po ti shife emisionin dhe stacionin qe e jepe dhe e kuptone car do te thojne ca si lubonja sala bollano dule tosi rama pollo luli etj etj etj,fevziut sja harron populli SHQIPETARE prapaganten qe boni per me mbrojte trathtaret qe donin me shite detin,do i vi dita qe do shkruen ne librat e historise si trathtare shume si kta.
  • gimi 06.01.2012 / 11:59
    heronjte kombetare me permasa te medha jane si tempull ku dalin idete e medha ,ku shenjtesia te theret per t'u cuar ne kembe atje ku ka nevoje atdheu.
  • halili gjilan 06.01.2012 / 11:57
    ky fatos lubonja nuk qenka shkrimtar po TRADHETAR marre eshte me pa ket psikopat ne televizion ky eshte model i keq per popullin shqipetar ky duhet mei kerku falje popullit shqipetar per deklaratat qe i ka ba
  • bujar brahimaj 06.01.2012 / 11:34
    vertet asht mekat per kombin shqiptar kur kemi ende tradhtar si ky njeri.lindi dua ti them lidhur me skenderbeun duhesh ta njohesh mir historin e kombit shqiptar po mos ta kishin ruajtur te paret tan ne sod nuk dot egzistonim si popull shqiptar.flm per mirkuptim
  • Fatlum Kelmendi-peje 06.01.2012 / 11:33
    Si mund te shprehet ne kete menyr nje njeri siq u shpreh mbrem Fatos Lubonja,i beje nje pyetje vetes dhe juve miq te dashur,a ishte aje mbrem nen ndikimin a alkoolit,apo droges apo ishte i shantazhuar qe te fliste ne kete menyre...presim qe sot aje ta demantoj vete ate qka e tha ne ate emision,emision qe shkaktoj neveri te te gjith shqiptaret,une flas per veten si shqiptar nga kosova,ne ketu kemi nje hymen qe na eshte imponuar dhe nje flamur qe ndiej neveri ndaj tije,por kur kendohet hymni yne kombetar une ndihem i emocionuar tej mase vetem kur e degjoj ne tv,ndersa kur jam (live)aty ku kendohet hymni kombetar ateher edhe syt me mbushen me lote.Se besoj qe ka njeri qe nuk e emocionon hymni kombetar,por eshte diqka tjeter ne qoft se Fatos Lubonja ka dy hymna te flamurit kombetar...ju lutem Fatos Lubonja thuajeni se mbrem keni bere gabim pa dashje,edhe aty kur keni fol per bacen Adem Demaqi sepse edhe aje eshte ikona jone e qendreses...ndersa kur flisni per gjagjin Enver aty ndoshta ju gjykoni ma mire se ne...sepse shumica e shqiptarve mendojn se aje e ka ruajt ate cope shqiperie te gjymtuar nga te huajt,por kete do ta gjykon historia,duhet te kalojn shume vitedhe vetem ateher pasardhesit tone do te ken te drejten te gjykojn per te.
  • Artani 06.01.2012 / 11:29
    Njerezit nuk jane sende qe te modelohen sipas te njejtit shabllon. Shumellojshmeria e mendimit vetem sa i pasuron vlerat njerezore. Ne duhet te mesohemi se ka njemije forma te shprehjes se adthedashurise. Respektimi i simboleve eshte njera nga format e shprehjes se atdhedashurise. Atdhetare do t`i quanit ju ata qe bijne e zgjohen nga gjumi me simbole kombetare dhe tere diten e naten abuzojne me pushtetin? Per mua thelbi i çeshtjes eshte me i rendesishem se forma e saj.
  • nacjonalisti 06.01.2012 / 11:24
    Kqyrni kta patriotat me bateria t' Kosoves.Ne emer t' nacjonalizmit hajnat,lahper po e qeverisn Shqypnin,e Kosoven.Ne emen te ktij nacjonalizmi populli shqiptar po jeton ne skamje te skajshme ku diten e kalon me 70 cent.O patriota nacjonalist e patriot je kur e don venin ton pa pas nevoj per ni melodi,po e don ne zemr kur je qut,flejt,e i dekun po e don ashtu si fmija nanen sinqerisht.Po hajdeni tregomni o ju patriota qe paski qperthu per fjalt e z.Lubonja.KUR ASHT BA HYMNI? KUSH ASHT AUTORI? O te mjer po kjo melodi asht huazu prej hymnit te qitum posht te aso kohe te Rumanis o injoranta.Pse keni nevoj qe dashnin per atdhe ta shfaqni per mes muzikes,po kja sa ma shum po ma verteton se jemi patriota me bateria si bateri qe ka nevoj per rrym njashtu Shqiptart per muzik e mita qe nuk ka prova per vertetsin e tyni si ai i Kastriotit.
  • Dreri 06.01.2012 / 11:18
    E kush m... eshte Fatos Lubonja? Nje trushpelar i diktatures komuniste, dhe me keq se kaq.
  • nga vlora 06.01.2012 / 11:12
    lubonja nuk ka ndjenje Shqiptare, pse del e na llap ne televizor, lubonja ka ndergjegjen e nje kurve kush i ofron me shume e emocion edhe e bind me miresin e tij, hidh valle tani ti se eshte koha e agjitanteve!
  • Drini 06.01.2012 / 10:59
    hhahahaha Lubonja eshte mjeshter per mi trajtu ndjenjat e primitivizmit ballkanik. hhahhaha me shtire me qesh more burr me kete shkrim, i larte je ore mik.
  • BLERIMI 06.01.2012 / 10:52
    Lubonja e skjaroi se te jesh i ndershem dhe te punosh per vend nuk nenkupton nacionalizem ekstrem apo te gjitha ato fenomene qe ballkanasit i perfshijne kinse nen patriotizem. Por koka e nje ballkanasi eshte aq e ndryshkur sa e ka te veshtir ka kuptoje kete. Edhe une i bashkangjitem shkrimit te Lubonjes dhe e konfirmoi se patriotizmi i shqiptarit eshte patriotizem i xhepit te tij dhe jo i vendit, ate e garantoj me koken time.
  • Etnik 06.01.2012 / 10:29
    Sikur te ishte ky i vetmi shqiptar qe vepron keshtu pata për tu gëzu, mirëpo ka shumë e shumë si ky e kjo është fatkeqsia jonë mbarëkombëtare që jemi sot këtu ku jemi.
  • ZEFI 06.01.2012 / 10:27
    Ne fakt kete emision e kam ndjekur mbrem dhe une, dhe me beri pershtypje thenja e z. Lubonja, por ne gjaknxehtesi dhe si arsyetim pragmatist ne momentin qe po fliste, ai tha edhe te tjera qe patriot eshte ai qytetar qe punon perdite per familjen grupin shoqeror dhe shoqerine e keshtu ai i jep edhe kuptim fjales patriot, duke e fokusuar mendimin e tij si 'evoluim' ne vend te fjales se keq perdorur 'nacionalizem-atdhe' ne nje depbat ne fakt edhe z.Lubonja ndofta duhej te ishte me i matur, pasi fare thjeshte edhe mund te keq interpretohet kjo ne varesi edhe te nivelit intelektual e kulturor te audiences qe ndjek.Duke marre pjese ne kete debat do thoja se; Ne fakt shume po keq perdoret fjala Patriot-Nacionalist-Atdhe.Ky nocion ne vijimesi dhe si zakonisht keq perdoret nga individe te cilet gezoine pushtet ne emer te popullit ose pushtetar te emruar por qe tentoine per tu hedhur ne politike dhe zgjedhin rrugen me te 'shkurter pasi ajo e gjata eshte edhe e pa mundur e pa arriteshme, nga mungesa e formimit jo vetem profesional por dhe ajo e integritetit personal, keshtu qe shfrytezoine poziten dhe shtoine "zullumin" fitime rrisin "aksionet" psh; perdorja vend e pa vend e flamurit kombetar neper rruget e Shqiperise apo te botes thjeshte per shou politik ne interesa te nje grupi njerezish te cilet i sherbeijne nje individi qe po bie nga pushteti.Rasti i i perdorimit ne te mire te atdheut-patriotizmit-nacionalist eshte i justifikuar ne rastin e kosoves ( vetvendosjes) per interesa madhore shtetformuese apo ne ndonje zone tjeter etnike.Por keqperdoria e flamurit kombetar nga "aleanca kuq-zi" me duket pak e ekzagjeruar per te mos thene nje licitje e simboleve kombetare, nese kane alternativa politike le te krijoine ekspozoine simbolet e filozofise se ciles i perkasin por jo te bejne prone simbolet kombetare per inetersa thjeshte te nje grupi apo me mire te themi te nje apo dy individesh, pasi keto simbole jane dhe tonat qe mendojme e veprojme ndryshe,na perkasin te gjitheve.Keshtu do thoja se Te thuash je patriot nuk do te thote se bertet shume shane shume apo levdohesh shume varet çfar ben konkretisht ne interesa shoqerore e kombetare ne momente te caktuara kur duhet dhe jo kohe p[a kohe e vend e pavend dhe me e keqia kur ka mabruar nje "beteje " apo nje "kuvend". E sa per disa qe duan te zevendesoine Gjergj kastriotin me ndonje edhe pse luftetar i rene ne lufte harrojeni se i madhi Kastriot e ka bere vendin e tij ne histori.me respekt zefi-Mirdit.
  • pranvera 06.01.2012 / 10:23
    ne perendim tan jan si qiky laroji
  • afro 06.01.2012 / 10:23
    Nuk eshte patriotizem me e dasht Himnin apo heronjet po me e dasht vendin tend e me kontribu sa mundesh dhe per te. Sa sa patriot jeni Ju qe po i versuleni ket njeriu vetem per nje mendim personal te tij tregon fakti se sa Ju komentues e ruani psh ambientin e vendit ku jetoni, ambientin e vendit qe e quani tuajin. Shqiperise e Kosoves era berllog po i vjen...kjo tregon se sa patriota jemi ne. Vendin tone e vjedhim, i djegim fushat qdo vere, i mbushim lumenjt me berllog..e ndotim qdo hapsir jashta oborrit tone e shesim mend se sa patriot jemi...hajt more se me te ardhe marre me tregu prej nga jemi e mos shitni mend tuj komentu pa lidhje..na ka pa krejt bota se sa vlejm na..kemi luftu kishe per vendin tone e tash kur na qlirun te tjeret vendin tone ne emer te patriotizmit e vjedhim e e shkatrrojm pa pik meshire. Turp
  • Drenica 06.01.2012 / 10:17
    Bravo bre Lubonja, Njemend keta patriotat me bataria, na mbyten pas lufte, donë te na mbushin qytetet me busta e kuaj, thuajse jemi duke jetuar ne kohen e idhujtaris. as hymni kombetar nuk eshte asgjë, vjerrshë maaa, edhe atë njerzit e kan shkruajtur, palidhje eshte me dhan jeten per hymna e per harrna, kur te vdesesh vdis per Allah sepse vetem Allahu te jap shperblimin ne Diten e Gjykimit
  • Arbdheu 06.01.2012 / 10:14
    Fatosi beri nje pune te madhe; beri te heqin maskat shumekush ketu ne keto komente. si do te kuptonim ndryshe gjithe mallkimin kunder Skenderbeut qe shprehet ne disa prej ketyre komenteve.eh, jete, jete... Shqiptar nga gjumi zgjohu...
  • naim 06.01.2012 / 10:13
    mos i besoni krejt çka shkruan ne kete artikull sepse i ka dhene kahje tjeter thenjes se Lubonjes pasi qe vet e kam pare ne opinion. Pse politikanet si kosovare edhe ata shqipetare qe thirrin ne emer te patriotizmit e vjedhin popullin e shkrete a jane ma patriote se Lubonja? kete pyetje shtrojani vetes e mos ofendoni...
  • iliri 06.01.2012 / 10:12
    Eshte e drejta e gjithkujt te thote ate qe mendon sepse jemi ne demokraci!Sa nga ju qe shani Lubonjen do te ishin kaq te vertete ne ato qe mendojne?
  • Doubl D 06.01.2012 / 10:07
    @ krejt Ju disa pasket thane qe demokraci t etjere e pasket sha si gjoja kete tipin Lubonjen ama KY TIPI po fol cka osht edhe NA shqipraret patriota po na dhem realiteti ...edhe krejt e dini qe historia nuk shkruhet as nuk interpretohet qashtu qysh o kurrr po leni foret se as ai e as ai nuk kane luftu per hir te ALLAHut e keshtuqe nuk meritojne kaq komente sepse ushtari i denj kurr nuk shkruhet ne histori se jone keta te " ndershmit" qe e marrin histroin ne dore dhe flasin e shkruajne per te...me t mira tash bashkegjakas te mite qishtu qysh jeni
  • ziza 06.01.2012 / 10:06
    Gjithnje e me teper bindem se ata qe kan qene te burgosur ne kohen e Enver Hoxhes, nuk kane qene koti. Le ti thonte keto fjale Lubonja kur ishte gjalle Enveri.
  • Joni 06.01.2012 / 10:02
    Heroj kombetar jane edhe Skenderbeu edhe Adem Jashari edhe shume e shume te tjere qe u sakrifikuan per shqiptari, secili me kontributin e vete. Mos u beni naiva bashkombetar te nderuar me bo kso komente jo te sinqerta. Skenderbeu e ka mbrojt Krujen se aty ka Prekazi i tij, aty ka qen shtepija e tij, ne menyren e vete dhe formen e vete dhe eshte njeriu i pare qe i bashkoj shqiptaret. Eshte keq me than vetem po e krijoj nje pershtypje duke i lexu kto komente qe ksi fatos lubonja ka edhe ne mesin e njerzve qe po e injorojn Skenderbeun...
  • festim 06.01.2012 / 09:48
    ska qysh me ndjej kur se din kujt i perket gjaku i tij? thivi i shkavit qy
  • ded gjo luli 06.01.2012 / 09:47
    o sa mir me ken shqiptar...me gjergj kastiotin tatu en krah..me flamurin kuq e zi..en kyt tok as turk as serb as grek vetem shqiptari
  • Toni 06.01.2012 / 09:42
    Cka keni o njerz...spo i bojka pershtypje pune e madhe. E ka te te dretje. Nuk tha dicka te keqe. Tek e fundit himni i kosoves eshte fishkellima e spo folni qaq, e ai himn qe ke e patem nga njeriu qe urreni, Enveri. Flamuri u ndru e shukatet. Sa per Skenderbeun - kurgjo e vecante edhe per mu. Zmadhim i propagandes komuniste-krishtere. Njejte per Gonxhe Bojaxhiu (si thuhet nene se nuk pat kurre femije) e cila u shqiptarizu pas vdekjes. Sa per krishterizmin e saj ajo vet i mohoi besimet e saj ne Time Magazine.
  • Shipri Etnike 06.01.2012 / 09:42
    ky njeri eshte shume i arsyshem analist dhe skrimtar te cilin e respektoj,ama tash do e quajn terrorist se eshte me mjekerr hahahah po te deklaronte keshtu nje fetar islam do degjonte bota eh more shiptar ku kemi ardhe flasum pa dite asgje per ate qe flasum megjithate per Lubonjen kam respekt sepse eshte shhume ma shume objektiv se disa ''analist'' si puna e matoshit etj
  • moza 06.01.2012 / 09:36
    bravo LUBONJA
  • shqiptari 06.01.2012 / 09:32
    mir e ka Lubonja po himnin njeri e ka shkru e bile edhe ai qe e ka shkru nuk akan shqiptar
  • lapushniku 06.01.2012 / 09:29
    o ju lutem nu mund ta beni nje krahasim te tille skenderbeu me adem jasharin.sa ka dallime te mdha skenderbeu e mbronte ter shqiptarine edhe me shum ter boten e asaj kohe krishtere nga otomanija e ademi smundi ta mbroj as familjen e vet
  • FORCA ALBANIA 06.01.2012 / 09:22
    TE VJEN NEVERI PER KETA MJERANE POR DHE PER ATA MODERATORE DHE MEDIA QE I PERKRAHIN KETA NJEREZ TE SHITUR.....
  • shpendi 06.01.2012 / 09:15
    TURP o z.Lubonja Po ti s'paske gjak shqiptari ore faqezi.Te kan verbu sllavet e greket me ikonat e tyre.. keq per shqiptaret qe do te ju lash prapa nje trashegemi kulturore pa pik vlerash ashtu si e shpalove shpyrtin tuaj te pavlere...
  • Lindushi 06.01.2012 / 09:12
    Shkodrani itali Ai qe nuke respektone vendine e tije,kulturen e popullit te tije,idealet e kombit te tije; nuke hyne ne kategori te njeresve.
  • milazim arifi 06.01.2012 / 09:11
    Po fatos lubonja nuk ka pse ndjen diqka per himnin ose kombin Shqipetare.Dihet se na sunduan shum te huje.Fatosi eshte nje perziereje me e keqeja qe i ka ndodhe popullit tone:UNE MENDOI SE AI ESHTE ME PREJEAREDHE MAGJUP.
  • Dardan i Lire 06.01.2012 / 09:08
    pse nuk e publikuat shkrimin time te me parshem? kta lloj njerzish kan vetem nje emere TRADHTORE....
  • arbror 06.01.2012 / 09:01
    Une pajtohem me kete cka thote Z. Lubonja. Paresore eshte ndershmeria dhe mbrojtja e te drejtave te njeriut. Cfare patrioti eshte p.sh. Hashimi qe me thirret ne vlerat e luftes, e ne anen tjeter vet ben shtepi qindra milionshe dhe popullin e le te vuaje? Nje individ per ta arritur kete cfare thote Lubonja duhet te kete vetedije te larte. Me keqardhje po them se ka pak shqiptare te tille (duke perfshire edhe veten time).
  • Dardania e Leire 06.01.2012 / 08:54
    nuk kam ndegju ndonjeher nje analist i huaj qe e quan veten analist te ik nga hymni i vet kombetar as nga Herronjet me te shquar te kombit kjo ndodh vetem me disa anatradhtar te kombit ton qe shpesh her dyshoj qe keta njerez nuk kan gjak Shqiptari dhe kemi te till qe jan maskuar nen petkun e emrit,kta nuk qyhen ndryshe veq se kancer brenda Kombit edhe duhet te zhduken,sikur ajo receta me minje duhet ti zem dy a tre te till dhe ti lem deri sa aj me i forti ta haj tjetrin dhe pastaj pasi ta liroim aj doti haj tegjith te tjeret keshtu qe nuk dote kemi tradhtarme....
  • Dren Spahija 06.01.2012 / 08:43
    O nuk eshte per tu habitur pse jemi te shtypur e te sunduar nga te gjithe me rradhe. Gjergj Kastrioti eshte mbret per te gjithe shqiptaret qe kan gjak Ilir. Per ata qe kane gjake turkosllav nuk di se qka te them! Lubonja seshte gje pos nje llafazan i humbur ne kohe dhe ne identitet personal.
  • Apostol Duka 06.01.2012 / 08:34
    Zoterinj dhe shoke te nderuar. Natyrisht, ju shpreheni keshtu per shkak te provokimit antishqiptar te Fatos Lubonjes, qe nuk eshte dhe as qe ka qene ndonjehere as shkrimtar dhe as analist. Thjesht eshte vetequajtur i tille. Perndryshe, krahasimet midis Skenderbeut dhe Adem Jasharit mua me duken pa vend, foshnjerake do te thosha. Ata kane jetuar ne kohe te ndryshme, kane luftuar kunder armiqsh te ndryshem, kane perdorur arme te ndryshme dhe kane pasur funksione te ndryshme ne ushtrite e tyre respektive. Nuk eshte aspak e vertete qe Skenderbeu ka mbrojtur vetem Krujen. Ai ka luftuar edhe ne Torvioll (Qe ndodhej aty ku sot eshte Perrenjasi dhe sot quhet fusha e Domosdoves), edhe ne Sfetigrad, edhe ne Kurbin, edhe ne Petrele, edhe ne Durres, madje edhe ne Shkup, ndersa ne trojet e Kosoves po se po. Se dyti, ai eshte i gjithepranuar si Heroi yne Kombetar, pa pasur nevoje per ndonje referendum mbarekombetar. Po, Skenderbeu dhe Adem Jashari kane nje te perbashket te pamohueshme: Ata, me trimerine dhe bemat e tyre, jane me prane legjendes se sa te perditshmes; ata jane te dy legjendare, mitike si heronjte e Eposit te Kreshnikeve.
  • Shqiptari 06.01.2012 / 08:29
    Ooo KOMUNIST, po ti as veten nuk e don !
  • kamer istrefi 06.01.2012 / 08:26
    ky njeri skoka as shiptar as qepaska gjak shqiptari ky qenka grekacak aop serrbo macetun ky matrapaz sllav qenka..
  • Fita 06.01.2012 / 07:42
    Lubonja is crazy PLAK
  • Albinoti 06.01.2012 / 07:39
    Vetem po e citoj komentuesin me emrin Ylli: Ylli 05.01.2012 / 23:33 Eshte intelektual dhe guximtar i madh ky burr. Lubonja po thot qe 'nuk ke nevoje me vendose shami per me qene femer e ndershme' dhe anasjelltas 'shamia ne koke nuk do te thote qe nuk mund t'jesh lavire'. Nuk te duhen skenderbeu, himni etj per te qene patriot. Zakonisht hajnat e kane gojen plot Skenderbe, Ademn Jashar e patriotizem. Eshte njeri i madh, pamarreparasysh qe tingellon cuditshem per barinj.
  • ...... 06.01.2012 / 07:32
    Ket njeri duhet me denu ne emer te popullit sikur Esat pash toptanin se kesi person nuk i duhen kombit shqiptar keta duhet mi pushkatu sahat e para na vjen dit edhe neve ALANCA kuq e zi dhe levizja VETVENDOSJE
  • gjilan 06.01.2012 / 07:28
    pse mos je i gezuar me ato qe ika vepruar xhaxhi - ferizaj,pamarparasysh veprat e komunizmit nuk aarsyetohen
  • fatmir limani Kercove 06.01.2012 / 06:57
    Atdheu ka bijte dhe bijat, por edhe kopilat e Tij. Njeri nga kopilat qe sa vijne dhe identifikohen eshte edhe ky lugat, i cili nuk ndjen himnin. Do t'u vije se shpejti koha edhe ketyre zuzareve. Te drejtojme lutjet kah perendite qe te pakten gruaja yte, pjellen ta kete me dike tjeter dhe jo me ty, sepse do te dalin edhe femijet sikurse ty, o'pederast.
  • patriotizmi 06.01.2012 / 06:50
    qeky patriotizmi na ka lan 200 vjet mas ja kem pa sherrin edhe ena me ja pa sa i perket skenderbeut aj ka qen nje masionist i flliqur hitler u kan
  • terrto 06.01.2012 / 06:40
    80% e ktyre shkrimev jane te pavlere e cila thote se 40 % jane bageti e kurse tjetri 40% jane shqip folsa.
  • Bato, ILLYRICUM 06.01.2012 / 06:26
    Biri i nje ish-bllokmeni, te syrgjynosur e burgosur po nga vete ata. I thirrur te beje "komente" ne nje emision qe e organizon nipi i Esat Pashe Toptanit, mund te imagjinohet lehte menyra e trajtimit te tematikave, sidomos ato me permbajtje kombetare dhe çfare idesh "sugjerohen" ketu, nga "specialiste" te çdo fushe, si lubonjovski(lubonjas), kompetent ne gjithshka e ne azgje: politike, seks,sport, ufologji, pimpong, kibernetike, mikro & nano teknologji, arkeologji nenujore, vullkanolog, eksplorator, alpinist, ekspert religjonesh, ekonomist, dhe mbi te gjitha Antishqiptar duke perdorur masken e njeriut naiv, te pademshem dhe te pafajshem...
  • eralb` 06.01.2012 / 05:56
    ngoj ti thoni fato lubonjes
  • lindi 06.01.2012 / 03:32
    PER SKENDERBEUN AS UN NUK NDEJ AZGJE DHE NUK ESHT HEROI IM HEROI IM ESHT ADEM JASHARI
  • Albani Kosove 06.01.2012 / 02:34
    Eh, Shqiperi e Mjera shqiperi! Cfar horra shqipetare ke rritur ne shtepi? Keto fjal te njejta qe i thot ky Njeri pa vatan! I ka thene ne nje kohe Esat Pashe Toptani! tani vetem kinse me nje fjalor demokratik! PO keq qe nuk kemi Avni Rrustema me bre burra! Shum keq!
  • patrioti 06.01.2012 / 02:12
    ky eshte grek si ska turp,himni i flamurit ose flamuri eshte simboli kryesor i kombit shqiptar,turp
  • Faty 06.01.2012 / 02:11
    Heronjet lind Heronje dhe vdesin te till kot i thejm dhembet ne ketu kush nuk esht e kush esht Hero.
  • patrioti 06.01.2012 / 02:09
    ky eshte dhe shkrimtar,analist,po ky qenka toc fare,ska turp ky trap i thote vetes shqiptar duke injoruar himnin e flamurit,cdo shet i botes e respekton himnin e flamurit te vet japin dhe jeten per te mbrojtur flamurin qe eshte simboli kryesor i kombit shqiptar,ky qenka legen fare
  • Alkena, Peje. 06.01.2012 / 01:52
    Mire qe e deklaroni veten, se ne pastaj kemi kujdes nga ju. Qe nuk je shqiptar sdo mend, ke surratin e grekut, e gjakun e perzier te ndonje lavireje me ndonje Esat.TURP.
  • gerti 06.01.2012 / 01:45
    babi im eshte hamiti dhe eshte pianec ,por ai eshte babi im dhe se kazakone t kqija un ate duhet ta dua.
  • kosovari 06.01.2012 / 01:30
    Besi,bruksele - it Po pse more mi ja permend emrin e skenderbeut! Shqiptaret e kane Heroin Kombtare,e ai eshte Adem Jashari,se ky ka luftue per gjitha trojet shqiptare.E skenderbeu eshte lodh me mbrojte vetem krujen...Hero i Vetem i Shqiptareve eshte ADEM JASHARI.
  • troja 06.01.2012 / 01:14
    o ti me emerin naim...me gjith respektin per poetin e Rilindjes, po sipas logjikes sate, se asgje nuk qenka shqiptare...ateher me lejo te them, se ase edhe emeri yte, nuk eshte Shqiptar...!!!!
  • gerti 06.01.2012 / 01:00
    nuk e ka thon ne kete menyre qysh e ju INDEKSONLINE.NET E KENI TITULLUE... PATRIOT MUNESH ME KON NE SHUME MENYRA TJERA JO VETEM ME THON "KOM NDJENJA PER HYMNIN" DUHET ME RRESPEKTU SHUME KETE NJERI SEPSE SEPSE PO KY NJERI OSHT MAS SHUMTI PATRIOT SE KREJT NA QE PO KOMENTOJM KETU EDHE PO SHAJM
  • mixh bib 06.01.2012 / 00:49
    hej jo fatos po patos se skoe kerka hiq ti koke paq jo per shtimje po per nish ti lirisht munesh me u krahasu me tadiqin me vllavin ton se garnt vlla e ki.
  • Glaujk 06.01.2012 / 00:47
    Kujt i kerset cka mendon Fatos Lubonja? Nuk po kuptoj edhe pse mediat duhet me potencu osht me ia ngu teket!? Ky osht njeri i thjesht qe e jep menimin e vet - ne fakt e kish jep menimin me bo me pas.. po nuk e ka !
  • no name 06.01.2012 / 00:47
    Te nderuar lexues te Indeksonline nese e keni shiquar historin e skenderbeut ne televizionin top chenel kur far patrioti nuk ka qen kur per nje femer jon vrar 683 njerz me Lek dukagjinin ku keta dy kan qen pushtetaret e trojev shiptare.
  • Pri 06.01.2012 / 00:40
    Ylli edhe ti qenke njelloj rrace e shartuar greke pa pedigre, qe ne boten shtazarake quheni llaskuc.
  • iliri 06.01.2012 / 00:34
    Eh na ishte nje here xhaxhi Enver, e ka dite cfare berllogu ka ne shpi ai, se mos te ishte ai sot Shqiperia ishte si Cameria, kurse Kosova ma keq se Lugina e Presheves. Neve kurr nuk eshte bere vone per shtet, si andej si kendej kufirit. Atje me me deshire do te ishin grek (jugu), italian (qendra) dhe sllave (veriu-Shkodra). Po nganjehere popujve pa perspektive dhe pa vizion ju duhen lider "psikopat".
  • no name 06.01.2012 / 00:34
    rrespekt Lubonja.
  • bajram 06.01.2012 / 00:29
    une kisha than vetem per kete himin qe e ka ba hasim thaci per kosoven se per himnin e kombit nuk kisha than kurgja .
  • istogu 06.01.2012 / 00:29
    qfaredo epiteti ti japesh ketij njeriu po e meritoka, vetem epiteti njeri nuk i shkon, shum i semur na qenka ky mjeran
  • Himni 06.01.2012 / 00:22
    Ka shum si ky sot per fat te keq sidomos ne Shqiperi po ja kan nis edhe ne Kosov do mu bo si ky.
  • kerkah s'jeni 06.01.2012 / 00:21
    Indeksonline, jeni nder amaterat ma t'mdhaj n'gazetari, edhe ju qe po komentoni pa e pa emisionin jeni ma injorantat n'bote. Ka thane edhe shume sene tjera Lubonja, e qysh e keni shkru ju kete kuazi-shkrim, e eni nxjerr prej kontekstit. Lubonja asht njeri ma i arsyeshem n'trojet shqiptare.
  • Lindi 06.01.2012 / 00:09
    Fatos Lubonja e TUNGJATJETA, Tye te kisha lan ne burg Burelit sa te zgjat Jeta, Fatos Lubonja e Gjak Greku, tye te del hak veq Taberleku.
  • Liberali 06.01.2012 / 00:07
    Shyqyr qe jemi tu jetu ne nje shoqeri demokratike e secili mundet me shpreh mendimin e vet,edhe nese une nuk pajtohem me fatosin kjo nuk me ben shqiptare me te madh se aje, e as ty ata apo ato.
  • vATra 06.01.2012 / 00:06
    ValoniPz, ma merr menja qi je nga Prizreni, vend ku ka pas shum patriota qi e kan dasht skenderbeun se osht themeli i kombit, po osht edhe nje vend ku ka shum turqeli, qi nuk jon as turq as shqiptar qi folin kshtu si ti per skenderbeun
  • Teuta 06.01.2012 / 00:05
    E PUNA E QORRIT, QE SE DIN AS VET SE CKA ESHTE...
  • Janari 06.01.2012 / 00:04
    Keni shkruar Heroit të shqiptarëve, Skënderbeu, me mire te kishit shkruar Heroit te disa Shqiptareve
  • Vala 06.01.2012 / 00:04
    NE KOMENTOJME E KY TIPI ESHTE I PAGUR TE SHPERLAJ NDJENJAT KOMBETARE, MORALE E NJEREZORE. KY TIPI ESHTE NJERI I ULET, PSEUDOINTELEKTUAL, PR=SEUDONJERI E PSEUDOSHQIPTAR. I MARTUAR ME ITALIANE (QE NA KA LODHE NE CDO EMISION DUKE E PERMEND) MUNDOHET TE SHITET SI METROPOLITAN E NE FAKT ESHTE NJE THES BERLLOGU QE AS VET NUK E DINE SE KUSH ESHTE... NE SECILIN EMISION TELEIVIZIV EDHE TE SHKIEVE KA SULMUAR SHIPTARET DHE NDJENJAT KOMBETARE, PO TI MOR PIS SKE CKA I OFRON AS KRITIKES E AS KOMENTEVE, TI JE NJE HIQ.
  • Tirana 06.01.2012 / 00:01
    Nuk ka faj ky po ca ti besh grekut qe nuk ka lene vend ne shoqerine shqiptare pa futur plerat e veta
  • gjergji 05.01.2012 / 23:57
    Me vjen mire qe e katreguare ftyren e vertete.Pore me vjen shum keqe qe kemi edhe bashkeatdhetare te tille antishqiptare..Ky eshte moster e komuE TIJE JAN TE PA ARRITESHME. nizmit apo e demokracise... GJERGJ KASTRIOTIN KURE E PERMENDENI LANI GOJEN ME RAKI RRUSHI .AI DHE VEPRA
  • naim berisha 05.01.2012 / 23:53
    Ska faj njeri se deri vone te njejtin himn e kan perdore rumunet keshtu qe himni dhe teksti jane tipike rumune, e sa per skenderbeun edhe ky qe besa nuk ishte i paster me gjak shqiptari, nena e tij voisava ka qene nje malazeze, vellezerit e tij stanisha e reposh e motra mamica pra emra sllav qe nuk perkasin me shqiptarizem thjeshte e ku me ju besu masnej
  • ValonPz 05.01.2012 / 23:49
    Mir e ka ky, Skenderbeu o kan njeri qe neve shqiptarve ka mujt me na bo mbreter te Ballkanit poqese do ju qendronte besnik Osmaneve. Me Skenderbeun ndermjetsues te Osmanet ne nuk do kishim perjetuar deme nga P.Osmane por perkundrazi perfitime te medhaja !
  • betimi 05.01.2012 / 23:47
    as serbet nuk ndiejn asgje kur e ndegjojn himnin kombetar shqiptar sikurse kyfar fatosi
  • Hasi 05.01.2012 / 23:34
    po ky eshte grek, per ate nuk ndjen asgje per Himnin Kombetar, grek i m... eshte kyyy derrrrrrr
  • Rugova 05.01.2012 / 23:34
    Çdo krijes që frymon nuk do të thotë që është njeri, e sidomos ata që nuk kanë ndjenja si kjo krijesa që vazhdimisht është kundër çdo gjëje shqiptare.Kjo krijesë as qendrimin as shikimin e as të folmën nuk e ka njerzore e aq më pak normale.Por më pak njerzor e normal janë ata që i japin kaq shumë hapsirë si në medja ashtu edhe në TV.
  • Ylli 05.01.2012 / 23:33
    Eshte intelektual dhe guximtar i madh ky burr. Lubonja po thot qe 'nuk ke nevoje me vendose shami per me qene femer e ndershme' dhe anasjelltas 'shamia ne koke nuk do te thote qe nuk mund t'jesh lavire'. Nuk te duhen skenderbeu, himni etj per te qene patriot. Zakonisht hajnat e kane gojen plot Skenderbe, Ademn Jashar e patriotizem. Eshte njeri i madh, pamarreparasysh qe tingellon cuditshem per barinj.
  • veleshtar 05.01.2012 / 23:32
    Bravo Lubonja.
  • Driloni 05.01.2012 / 23:30
    Po mor ju zotri Komentues, kur Kastriot Mutfaraj kerkon bashkimin e Katolikve Shqiptar me Serbosllavet kunder Muslimaneve Shqiptar( nxitje e urrejtjes fetare), po na thoni eshte e drejta e mendimit te lirë, kur dikush tjeter e flet at që mendon qenka mendim i semur. Hajde shqipe jo…
  • tini 05.01.2012 / 23:28
    po ju redaksi nuk duhet me mar kso njerz ne emisione se nuk ja vlen mbasi nuk asht shqiptar per kan ka dhan ky mendime un sbesoj se dikush mund ta ket ket shoke apo te harmonizojn mendime
  • avi 05.01.2012 / 23:22
    ekstrem, po ka diqka t'vertet edhe ktu
  • arddy 05.01.2012 / 23:18
    ma mir qiky qe po flet qplut e pe dina prej kujna mu ru por qka me ju ba qatyne qa jan te msheft e po na ngulin thiken ne shpin
  • Arbi 05.01.2012 / 23:16
    O njeri shizofren, o debicil i mallkuar.
  • Bravo 05.01.2012 / 23:12
    dikush e tha shkurt e drejt, bravo Lubonja njeri i menqur... se keta jan me kang e me gjemime poatriota. e ti je me dije bravo
  • riki 05.01.2012 / 23:05
    ti se meriton as lopt mi rujt e le mo me kon shkrimtar ,turp osht kjo nese osht e vertet se ke fol kshtu
  • Tony 05.01.2012 / 23:02
    heheheheh... Lubonjes i lejohen edhe kto deklarata se po e ban interesant.
  • agroni 05.01.2012 / 23:02
    ky njeri esht i qmendur ky para 4 viteve ka qen ne rehabilitim
  • ani 05.01.2012 / 23:01
    Riffa kame nje pytje, pse nuk meriton te duhet Skenderbeu? Mos u ba Snob si ky tipi larte.
  • znyvq 05.01.2012 / 22:57
    po far shkrimtari ky bre? Cfar nacionaliteti ki to qen ? Turkofil i perzim me bugar , normal qe nuk t'bon mu qu nkam himni , se ski gjak shqiptari .. Ka shum shqipfolsa qe jetojn n'kosove , po se kan as ni pik gjak shqiptari , se jon t'ardhen prej kazakistanit , tikigjikistanii , e vene tjera t'kaukazit .. Edhe ky duhet mu kon naj njo ksi , se tiparet e tyne i paskaa ..
  • Arianiti 05.01.2012 / 22:57
    Demokracia te jep te drejten qe te flasesh mirepo jo kshtu si i semur psikik.
  • Besi,bruksele 05.01.2012 / 22:53
    E ore i zhgenjyer me jeten tende.shoku yt mundet me qen vetem hashim thaqoviq qe kurrrrrrrr nuk e permendi emrin skender beu,marri te qoft ore i zhgenjyer me jeten tende te deshtuar.
  • Riffa 05.01.2012 / 22:52
    Eu bravo te koft, se seriozisht smeriton me u dasht skenderbeu
  • lindix 05.01.2012 / 22:51
    kam pas pune personalisht me Fatos L. e muj me ju than se kam ngel i zhgenjyer nga snobizmi qe ka treguar! Ju garantoj se eshte krejtesisht ndryshe nga ajo se çka mundohet te paraqitet ne publik! Thjesht eshte si te gjith te tjeret, don vetem te duket!
  • Ferizaj 05.01.2012 / 22:50
    E ka ditur Xhaxhi qe kete e ka quar ne Spaq dhe Burrel.Ky me keto ide eshte rritur dhe me keto do te vdes.Per mendimet e tija qe i shfaq shpesh publikisht edhe nipi i Esat Pashes, Blendi fevizu shpesh e merr neper emisione si analist.Ky nuk e meriton te degjohet.
  • beni 05.01.2012 / 22:49
    ky qenka gomar, po njeriu qe nuk respekton te kaluren e gjysherve te tij, sakrificat e popullit te tij, nuk mendon fare per te ardhmen, mendon vetem per krimin, korrucioin, hajnine,.. nuk mund te mendoj me ndryshe... ky qenka origjinal kafshe... me ka rastise te shoh nja kasap tek po priste disa bageti.. kur merrte njeren dhe e vriste , tjetra prane saj vazdhonte ushqimin....
  • Mixha Murtez 05.01.2012 / 22:48
    Ky pasha mixhen koka ba me que ne shtime
  • shqiptari 05.01.2012 / 22:48
    Qelbesire e grekut je ti per ate nuk ndin asgje per himnin kombetar.
  • Hekri,Gjakove 05.01.2012 / 22:44
    Nuk eshte e thene te duash atdheun e bashke me te edhe hymnin dhe te jesh nacionalist,por si duket disa analista ne Shqiperi duan te shkojne pertej vetvetes dhe kane humbur rrugen dhe as qe njohin vetveten me. Eshte turp i madh per z.Lubonja te dal me kete deklarate !
Emri:
Komenti:

 
Sqarim:
Ndalohen fyerjet dhe përdorimi i gjuhës ofenduese. Indeksonline mban të drejtën e publikimit ose jo të një komenti të caktuar. Përmbajtja e komenteve nuk pasqyron, qëndrim editorial të redaksisë së portalit Indeksonline.

Ju faleminderit për mirëkuptimin!
  • Të fundit
  • Më të lexuara
  • Më të komentuara
Portali Indeksonline u themelua nga një grup gazetarësh kosovarë në vitin 2010. Përball sfidave të gazetarisë bashkëkohore, të motivuar nga nevoja për lajme të shpejta dhe origjinale, në Kosovë, ndër shqiptarë dhe për shqiptarët - Indeksonline nuk ishte veçse një kërkesë e kohës.

Materialet dhe informacionet mund të kopjohen, të shtypen dhe të përdoren por vetëm pas referimit të qartë të burimit të Portalit Indeksonline, në përputhje me kushtet e përdorimit.

Të gjitha të drejtat janë të rezervuara.

© 2010-2014 Portali Indeksonline.